در پاسخ به تهديدات رژيم صهيونيستي بيان شدرژيم صهيونيستي قبل از حمله به ايران نابود مي شود

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اندیشه جويان و آدرس mohammad-taha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد
.






آمار مطالب

کل مطالب : 450
کل نظرات : 48

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 6
باردید دیروز : 82
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 88
بازدید سال : 1679
بازدید کلی : 206789
در پاسخ به تهديدات رژيم صهيونيستي بيان شدرژيم صهيونيستي قبل از حمله به ايران نابود مي شود

در پاسخ به تهديدات رژيم صهيونيستي بيان شد
رژيم صهيونيستي قبل از حمله به ايران نابود مي شود

جمعي از فعالان سياسي تهديدات اخير رژيم صهيونيستي و آمريكا عليه ايران را احمقانه خواندند و تأكيد كردند كه رژيم صهيونيستي قبل از حمله به ايران توسط حاميان انقلاب اسلامي در مرزهاي سرزمين هاي اشغالي نابود خواهد شد.
حجت الاسلام «حسين ابراهيمي» نماينده مردم بيرجند در گفت وگو با خبرگزاري فارس با اشاره به فشارهاي اخير آمريكا و غرب عليه ايران همچون سناريوسازي، افزايش تحريم ها و نيز تهديد به حمله نظامي گفت: بيداري اسلامي در منطقه كه الهام گرفته از انقلاب اسلامي است، موجب به هم ريختگي تمامي برنامه هاي غربي ها و آمريكا شده است.
نايب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شكست رژيم صهيونيستي در جنگ 33 روزه مقابل حزب الله، ايستادگي سوريه در برابر فشار غربي ها و نيز مطالبات اسلامي مطرح شده در مصر و تونس و... را از جمله تأثيرپذيري از انقلاب اسلامي خواند و افزود: غربي ها و به خصوص آمريكا پس از تأثيرگذاري ايران خواستند جلوي الهام بخشي ايران را بگيرند و اول با تهمت زدن دست به سناريوسازي زدند.
وي افزود: آنها در مرحله دوم در واكنشي عصبي بحث ترور فرماندهان سپاه را مطرح كردند كه اين خود بيانگر شكست كشوري است كه خود را داعيه دار اداره جهان و توانمندي مي داند. چرا كه كارش به جايي رسيده كه از روي استيصال و ضعف مسئولان جمهوري را تهديد به ترور مي كند.
ابراهيمي با تأكيد بر اينكه امروز ديگر آمريكا نه راه پس و نه راه پيش دارد، گفت: خيزش هاي منطقه امروز به قلب آمريكا و اروپا رسيده است و الان در هزار شهر اروپايي بحث وال استريت مطرح است.
نائب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در بخش پاياني گفتگوي خود در پاسخ به ادعاي مضحك رژيم صهيونيستي و آمريكا مبني بر حمله نظامي به ايران گفت: اين تنها يك ادعاي بي پايه و اساس است چرا كه امروز رژيم صهيونيستي در تل آويو براي بقاي خودش تلاش مي كند و نمونه اين استيصال رژيم صهيونيستي را در سالگرد اشغال فلسطين «روز نكبت» ديديم كه چگونه با شعار دادن برخي مردم از كشورهاي تازه انقلاب كرده چگونه رژيم صهيونيستي دستپاچه شد.
وي تأكيد كرد: امروز همين نيروها با ايران متحد هستند و اگر رژيم صهيونيستي دست به اقدام احمقانه اي عليه ما بزند در آتش خشم جمهوري اسلامي ايران و حاميان آن در سراسر دنيا، فرو خواهد شد.
ابراهيمي در خاتمه تأكيد كرد كه رژيم صهيونيستي قبل از آنكه بخواهد اقدامي عليه ايران بكند، توسط حاميان انقلاب اسلامي در مرزهاي خود نابود مي شود.
محمد كوثري عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي هم با اشاره به پازل توطئه مشترك آمريكا و رژيم صهيونيستي عليه جمهوري اسلامي ايران، اظهار داشت: آمريكا و رژيم صهيونيستي امروز در مواجهه با تحولات منطقه اي و جهاني دچار وحشت بزرگ و نگراني شديدي هستند و با از دست دادن پايگاه ها و منافع نامشروع خود در كشورهاي منطقه، سعي دارند به نوعي از زيربار اين وضعيت رها شوند.
كوثري در ادامه سخنان خود به تهديدات برخي از مقامات رژيم صهيونيستي اشاره كرد و سخنان تهديدآميز آنها را جنگ رواني خواند و افزود: اين گونه سخنان كه اخيراً در مصاحبه هاي مقامات رژيم صهيونيستي شاهد هستيم در واقع يك نوع عمليات رواني است و غير از اين چيز ديگري نيست.
وي به سخني كنايه آميز از امام(ره) اشاره كرد و گفت: امام در اين باره فرمودند وقتي در مقابل حيواني محكم مي ايستيد، آن حيوان جرأت حمله پيدا نمي كند و در واكنش به اين ايستادگي از خود باد رها مي كند. مقامات اسرائيل نيز از خودشان اين حرف ها را مي پرانند، در حالي كه شاهد بوديم اين رژيم غاصب در مقابل ايستادگي گروهي چند هزار نفره از حزب الله لبنان و مردم غزه شكست مفتضحانه اي را خورد.
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با تأكيد بر اينكه اين گونه سخنان از سوي مقامات رژيم صهيونيستي و آمريكا يك بلوف سياسي و نظامي است، گفت: در عين حال مردم و نيروهاي مسلح ما آمادگي كامل خود را دارند و آماده تر از هميشه در صحنه حاضر هستند.
حميدرضا مقدم فر معاون فرهنگي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و كارشناس مسائل استراتژيك نيز در خصوص اهداف موج جديد جنگ رواني غرب عليه ايران گفت: سه موضوع همواره در دستور كار عمليات رواني آمريكا عليه ايران به كار رفته و اين روزها آنها به دنبال مشكلاتي كه با آن روبه رو هستند سناريويي را شروع كرده اند كه آغاز يك پروژه چند مرحله اي عليه ايران است.
وي با اشاره به گزارش آمانو كه قرار است تا چند روز ديگر ارائه شود، بعد تبليغاتي و عمليات رواني اين گزارش را خيلي بيشتر از ماهيت تخصصي و فني آن دانست و خاطرنشان كرد: مقدمات اين موضوع همچون موضع گيري اوباما و ساركوزي و رژيم اشغالگر قدس نشان مي دهد اين ماجرا بيشتر از آنكه يك گزارش تخصصي و فني باشد سناريويي تبليغاتي است.
اين كارشناس مسائل سياسي با اشاره به اينكه كشورهاي غربي مي دانند كه بيداري هاي اسلامي منطقه متأثر از ايران است، گفت: كه از همين رو آنها مي خواهند الگوي اجرايي ارائه شده از سوي ايران به دنيا را زير سؤال برده و آبروي انقلاب را ببرند. بنابراين جمهوري اسلامي ايران را به تروريسم متهم مي كنند و اتفاقاً واسطه اين اتهام را سپاه قرار مي دهند. چرا كه امروز كشورهاي منطقه در نظام سازي اسلامي شان سپاه را مدل خوبي مي بينند. بنابراين آمريكايي ها بايد هم سپاه و هم جمهوري اسلامي ايران را متهم كنند و انقلاب اسلامي ايران را از الگو شدن باز بدارند.


تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تعداد بازدید از این مطلب: 170
موضوعات مرتبط: اخبار , ,
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود